دیپلماسی رسانه ای .. Media  Diplomacy

دیپلماسی رسانه ای .. Media Diplomacy

وبلاگ پژوهشی - تحلیلی در زمینه منطق دیپلماسی و خبر
دیپلماسی رسانه ای .. Media  Diplomacy

دیپلماسی رسانه ای .. Media Diplomacy

وبلاگ پژوهشی - تحلیلی در زمینه منطق دیپلماسی و خبر

یادگیری «مبارزه با تروریست» در مهد «ترویج تروریسم»/ 1395/05/14

یک پایگاه اینترنتی رژیم صهیونیستی خبر داد روسای پلیس آمریکا برای یادگیری تکنیک‌های مقابله با تروریسم به اراضی اشغالی (اسرائیل) سفر کردند. 

جروزالم پست دیروز ادعا کرد: با توجه به برتری (رژیم) اسرائیل در عملیات مقابله با تروریسم، روسای پلیس آمریکا برای یادگیری روش های آموزشی پیش رفته در قالب هیاتی به (رژیم) اسرائیل سفر کردند. بر اساس این گزارش "مقامات پلیس فلوریدا و کالیفرنیا از اعضای این هیات هستند".

  

این خبر در حالی منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی از طرفی خود نمونه بارز «تروریسم دولتی» در منطقه است و اقدام آشکار این رژیم به ترور پی در پی رهبران مقاومت در فلسطین و لبنان نشانه آشکار آن است و از طرف دیگر برخی گزارش‌ها حاکی از نقش آفرینی موثر تل‌اویو در آموزش و سازماندهی تروریست‌ها - از جمله داعش - در منطقه و جهان است. 

نامزد انتخابات فرمانداری ایالت واشنگتن، اخیرا (رژیم) اسرائیل را دولت ترور و غیرمشروع دانست و گفت یهودیان، استاد توطئه و تروریسم هستند.

به گزارش دیروز آژانس خبری جوییش تلگرافیک (JTA)، بلوم استروم که یکی از 11 نامزد انتخابات فرمانداری واشنگتن است، اخیرا گفته است: "یهودیان یا یهودسالاران؛ تا همین چند وقت پیش من چنین اظهاراتی را نژادپرستانه می دانستم اما در نهایت دریافتم که یهودیان، استاد توطئه و تروریسم هستند. آنها برای قرن ها از جنگ منتفع شده اند." 

این نامزد انتخابات فرمانداری واشنگتن در ادامه افزود: "آیا شما می‌خواهید حادثه تروریستی در کلوپ شبانه اورلاندو را به مسلمانان نسبت دهید و چشم خود را بر روی یهودسالارانی ببندید که از آن نفع فراوانی می‌برند؟" 

بلوم استروم به عنوان نامزد حزب "جمهوری پنجم" که خود بنیانگذار آن بوده است، در این انتخابات شرکت می‌کند.

پرسشی که در این جا مطرح می‌شود این است که واقعا مقامات پلیس آمریکا برای یادگیری تاکتیک‌ها «مبارزه با تروریسم» به اراضی اشغالی سفر کرده‌اند یا برای آشنایی با شیوه‌های پیچیده عملیات‌های تروریستی؟ 

البته ممکن است این دست سفر‌ها و نشست‌ها هدف دیگری نیز داشته باشد؛ یعنی: «تطهیر رژیم صهیونیستی از اتهام‌های جدی در زمینه ایفاء نقش در سازماندهی گروه‌های تروریستی در منطقه و جهان».


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.