دیپلماسی رسانه ای .. Media  Diplomacy

دیپلماسی رسانه ای .. Media Diplomacy

وبلاگ پژوهشی - تحلیلی در زمینه منطق دیپلماسی و خبر
دیپلماسی رسانه ای .. Media  Diplomacy

دیپلماسی رسانه ای .. Media Diplomacy

وبلاگ پژوهشی - تحلیلی در زمینه منطق دیپلماسی و خبر

هزینه‌های ماجراجویی‌های نظامی غرب برای جهان/ 1395/05/25

معاون سابق سازمان جاسوسی آمریکا سیا بر لزوم  تحمیل هزینه سنگین به ایران و روسیه در سوریه تاکید کرد.

  ادامه مطلب ...

آزادی منبج و رویکرد تبلیغی محافل غربی/ 1395/05/23

به گزارش امروز خبرگزاری رویترز، نیروهای سوریه دموکراتیک که مورد حمایت آمریکا قرار دارد اعلام کرد با بیرون راندن آخرین گروه از تروریست‌های سازمان (تکفیری ـ صهیونیستی) داعش از منبج، این شهر را به طور کامل به کنترل خود درآورده است.

  ادامه مطلب ...

افزایش مواضع رسمی علیه رژیم صهیونیستی در غرب/ 1395/05/22

اظهارات و موضع‌گیری‌های رسمی علیه رژیم صهیونیستی در کشور‌های غربی- حتی مهمترین متحدان رژیم صهیونیستی - روز به روز بیشتر می‌شود.

هفته گذشته از سویی عالی‌ترین دادگاه سوئیس به رژیم صهیونیستی دستور داده است حدود یک میلیارد و 100 میلیون دلار به علاوه بهره به ایران پرداخت کند و از سوی دیگر دولت آمریکا و کشور‌های اروپایی به این رژیم هشدار داده است که اگر تل‌آویو خانه‌های روستای السوسیه در الخلیل را خراب کند باید منتظر واکنش تند آنها   باشد.

  ادامه مطلب ...

هدف اظهارات اوباما درباره توافق هسته‌ای: انتخابات ایران/ 1395/05/16

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه موافقتنامه هسته‌ای ایران را با موافقتنامه سال 1938 مونیخ با آلمان نازی تشبیه و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به علت دفاع از موافقتنامه هسته‌ای با تهران سرزنش کرد.

  ادامه مطلب ...

عبور مواضع ترامپ از خطوط قرمز آمریکا/ 1395/05/15

1- مواضع ساختار شکنانه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مسئله‌ای سابقه دار است، به هر حال این دست مواضع راهی برای جذب آراء گروه‌ها و جریان‌های سرخورده از نظام سیاسی است، اما ظاهرا مواضع ساختارشکنانه دونالد ترامپ چنان به مرز‌ غیرقابل کنترلی رسیده است.

  ادامه مطلب ...

یادگیری «مبارزه با تروریست» در مهد «ترویج تروریسم»/ 1395/05/14

یک پایگاه اینترنتی رژیم صهیونیستی خبر داد روسای پلیس آمریکا برای یادگیری تکنیک‌های مقابله با تروریسم به اراضی اشغالی (اسرائیل) سفر کردند. 

جروزالم پست دیروز ادعا کرد: با توجه به برتری (رژیم) اسرائیل در عملیات مقابله با تروریسم، روسای پلیس آمریکا برای یادگیری روش های آموزشی پیش رفته در قالب هیاتی به (رژیم) اسرائیل سفر کردند. بر اساس این گزارش "مقامات پلیس فلوریدا و کالیفرنیا از اعضای این هیات هستند".

  ادامه مطلب ...

«الحاق کریمه» پاداش توقف سیاسی و نظامی روسیه/ 1395/05/11

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز یکشنبه گفت ساکنان شبه جزیره کریمه تمایل دارند به روسیه بپیوندند و نمی‌خواهند زیر نظر اوکراین باشند.  

ترامپ بار دیگر اعلام کرد در صورت انتخابش به عنوان رئیس جمهور آمریکا، به رسمیت شناختن شبه جزیره کریمه را به عنوان خاک روسیه بررسی خواهد کرد.   

 

ادامه مطلب ...